ضرب الاجل این دادستانی جواب داد ؛
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت : بعد از ضرب الاجل این دادستانی به راهداری وپیمانکاربرای تکمیل واریانت کارخانه گچ دهلران شاهد تکمیل و آسفالت آن هستیم .
کد خبر: ۱۰۶۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ 23 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ بهروز جباری در گفت گو با خبرنگار ما اظهار داشت : متاسفانه عملیات اجرایی این مسیر ۲ کیلومتری در نزدیکی کارخانه گچ دهلران از سمت جاده مهران چندین سال به حال خود رها شده بود که این دادستانی طی بازدید که از این واریانت داشت در راستای حفاظت از حقوق عامه ضرب الاجل صادر کرد که خوشبختانه شاهد تکمیل و آسفالت این مسیر هستیم .

 وی به تاخیر در تامین قیر از سوی پیمانکار اشاره کرد گفت : متاسفانه اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان و شهرستان نیز در تکمیل این پروژه ،خط کشی و علائم هشدار دهنده درمسیر های موصلاتی ضعیف عمل می کنند و قطعا دادستانی در راستای حقوق عامه به مشکلات مسیرهای موصلاتی دیگر نیز ورود خواهد کرد .

جباری با اشاره به تصادفات مکرر در این نقطه ؛گفت : متاسفانه برابر آمار ارائه شده بیش از 8نفر فوتی و36مجرح فقط در این در نقطه در سالهای گذشته اتفاق افتاده است که عدم تکمیل آن از سوی مسئولان وقت غیر قابل قبول است .

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دهلران گفت :این دادستانی به عنوان مدعی العموم هیچ گونه کوتاهی در تکمیل پروژه ها ،حذف نقاط حادثه خیز و نبود علائم هشدار دهنده در مسیر های موصلاتی را نمی پذیرد و مسئولان مرتبط باید نسبت به تعیین تکلیف ،تکمیل آنها اقدامات لازم را انجام بدهند چرا که این دادستانی در مسیر حراست از حقوق حقه شهروندان با احدی مماشات نخواهد کرد.

جباری بیان داشت : اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان وشهرستان دهلران در کمترین زمان ممکن باید نسبت به اصلاح هندسی میدان های ورودی شهر از سمت مهران به دهلران و اندیمشک به دهلران که روزانه شاهد واژگونی و تصادفات در این نقطه هستیم اقدام کند در غیر این صورت پرونده قضایی در دادسرا برای آنها تشکیل خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار